2012. április 1., vasárnap

Változások

Üdvözlet a népeknek!

Indulása után nem sokkal alapjaiban változik meg a blog felépítése. Változik a design, és több okból is változik a név, hiszen már nem csak lemezkritikák fognak itt szerepelni, hanem egyéb témájú cikkek is, és nem is csak az enyémek.

Hogy őszinte legyek, meg sem fordult a fejemben az induláskor, hogy valaha is kooperálni fogok valakivel, úgy gondoltam, ez a blog egyedül a saját gyerekem lesz. De aztán Lili a Leanderes kritikájával elég rendesen felkavarta az állóvizet. Nemcsak hogy nagyon jó stílusban ír, de azóta egy csomó olyan ötlettel állt elő, amelyekre én sosem gondoltam volna, pedig kézenfekvő és hasznos dolgok. A lelkesedése átragadt rám is, így hát megkérdeztem, volna-e kedve társszerkesztőként csatlakozni hozzám. És volt... :)

Innentől át is adnám neki a szót. :)

BB

Sziasztok!

Először is, hogy ne legyek bunkó, bemutatkozok. Lilinek hívnak, és amint láthattátok, mostantól én is segédkezek a blog bejegyzéseinek szaporításában BB mellett. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget (igen, azért is megköszönöm) még egyszer! :)
Nem tudom, hogy mit kéne még írni bemutatkozáshoz. Gitáros vagyok két zenekarban, kedvenceim közé tartozik a Metallica, a Machine Head, a Scar Symmetry és még sokan mások. Remélem tetszeni fognak az én bejegyzéseim is nektek!

Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése