2012. március 6., kedd

Nyitány

Némileg hiányzott ez az elmúlt durván másfél évben...

Mármint az, hogy kritikákat írjak. Régebben rendszeresen jelentkeztem hasonlóval, az akkori rocközön.comon, ami már rockvilag.hu - aki érdeklődik ottani írásaim után, nyugodtan keresse a nevem alatt írt cikkeket. De oda nagyon régóta be sem léptem már... De mivel azért az érdeklődésem a kemény zenék iránt megmaradt, és mivel szeretem elmondani a véleményemet a dolgokról, ezért némi késéssel kihoztam a Rockvilág.hu keretein belülről a dolgot, és saját helyet kapnak a szerzeményeim. Semmi bajom nem volt Gjoe-ékkal, és most sincs, és köszönöm ezúton is, hogy megkaphattam náluk anno a lehetőséget! :)

Van már egy másik blogom, de azt nem akartam teleszórni kritikákkal, jobbnak láttam élesen szétválasztani a kettőt - az ugyanis jóval személyesebb cucc, így nem tartanám szerencsésnek, hogy annak is végig kelljen rágni magát a néha értelmetlen sületlenségeimen, akit nem érdekel a sallang, csak a zene. Így aztán elhoztam egy külön blogba a zeneszakmai részt - a honlapkészítéshez láma vagyok (meg úgy általában az informatikához...),  így aztán ez az egyetlen általam ismert módja annak, hogy formát adjak az elképzeléseimnek.

Remélem, lesz egy pár olvasóm azért annak dacára, hogy ez a blog sem lesz agyonreklámozva (a másik főleg nincs...), jobbára magamnak kezdem el írni, aztán ha jók a cuccok, úgyis meglesz a közönsége, mint minden blognak. Ma szabadnapom van, szóval még ma elkészül az első kritika, amit már direkt ide szántam.

Keep the Rock alive!

BB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése